Sık Sorulan Sorular
Bireysel olarak uzun dönem araç kiralamak mümkün müdür?
Bireysel olarak da, UZL Filo'dan uzun dönem araç kiralama hizmetinden yaralanabilirsiniz. Bireysel kiralama süresi 12 ay ile sınırlıdır
Uzun Dönem Araç Kiralama Nedir?
Kapsamlı ve profesyonel bir filo yönetiminden faydalanabileceğiniz; 12 aydan 47 aya kadar olan araç kiralama hizmeti, uzun dönem araç kiralama olarak nitelendirilmektedir. Bu hizmet dahilinde kiraladığınız aracın sigortası, bakımı, vergileri ve kaskosu gibi araca yönelik ve takip gerektiren operasyonel konular ile UZL Filo ilgilenir; böylece bütçeden ve zamandan tasarruf eder, operasyonel verimsizliklerin sebep olduğu finansal zararlardan kaçınırsınız.
Neden Uzl Filo?
UZL Filo, güvenilir iş standartlarını yansıtan ve yüksek hizmet seviyesine sahip markası olarak, uzun dönem araç kiralama sektörünün öncüsü konumundadır.
Sektör deneyimi, güçlü finansal yapısı, Türkiye'nin tüm bölgelerini kapsayan yaygın hizmet ağı ve profesyonel kadrosu ile hızlı ve güvenilir hizmetler sunmaktadır. UZL Filo, sizlerin uzun dönem araç kiralama taleplerini hızla karşılamak adına istikrarlı yatırımlarına devam ederek filosunu çeşitlendirmekte ve hizmet ağını sürekli olarak geliştirmektedir.
Kiralayacağım aracı nasıl seçebilirim?
UZLfilo.com adresinde bulunan resmi internet sitemiz üzerinden araç seçmek ve kiralamak oldukça pratiktir. Sitemizde bulunan konfigüratör sayesinde şirketinizin ihtiyaçlarına göre marka, model ve hizmetleri belirleyebilirsiniz. Uzun dönem araç kiralamada UZL Filo'nun geniş araç seçenekleri arasından ihtiyacınıza uygun birini mutlaka bulabilirsiniz. İstediğiniz aracı bulamamanız durumunda ise talep formunu doldurarak, internet sitemizde bulunmayan araçlar için talepte bulunabilirsiniz.
Karar verme sürecinizde, UZL Filo'nun deneyimli ekibinden danışmanlık hizmeti alarak kiralayacağınız aracın model ve segmenti hakkında detaylı bilgiye ulaşabilir, aklınızdaki tüm soruların yanıtlarını alabilirsiniz.
Kiralayacağım araç ile konfigüratörde görünen araç arasında farklılık var mıdır?
Fotoğrafta görünen araç ile gerçekte görünen araç arasında donanım kaynaklı bazı farklılıklar olabilmektedir. Konfigüratörden araç seçerken aracın varyantı ve özelliklerini referans almanız gerekmektedir.
UZL Filo'dan kiraladığım araçları kimler kullanabilir?
UZL Filo'dan kiraladığınız aracı, firmanızın bordrosunda kayıtlı, en az 22 yaşında ve minimum 1 yıllık ehliyete sahip tüm personel kullanabilmektedir. Ek sürücüler için masraf söz konusu değildir.
UZL Filo kiralama teklifinizi kabul ettiğimde yapmam gerekenler nelerdir?
Firmanıza dair gerekli belgeleri (vergi levhası, imza sirküleri, findeks raporu veya Findeks'e kayıtlı cep telefonu bilgisi, kurumlar vergisi beyannamesi, ticari sicil gazetesi ve faaliyet belgesi) tarafımıza iletmeniz gerekmektedir. Belgeleriniz, kurumsal risk departmanımız tarafından incelendikten sonra çalışma uygunluğu ve Doğrudan Borçlandırma Sistemi (DBS) katsayısı size iletilecektir. Gerekli limit açıldığında, sözleşmemizi ve sizin için hazırladığımız ek protokolümüzü kaşeli ve imzalı olarak tarafımıza iletmeniz gerekmektedir.
DBS sistemi ile nasıl çalışılmaktadır?
Siz, ödemelerinizi Doğrudan Borçlandırma Sistemi (DBS) üzerinden yaparken, biz de ödemelerimizi bu hesap üzerinden almaktayız. DBS hesabı açabileceğiniz bankaların listesi, danışmanınız tarafından size iletilmektedir.
DBS katsayısı ne zaman iletilmektedir?
Şirket belgelerinizin incelenmesinin akabinde, açılması gereken DBS katsayısı, size özel atanmış danışmanınız tarafından sizlere iletilecektir.
UZL Filo'nun ihtiyaç halinde arayabileceğim bir çağrı merkezi var mıdır?
Evet. Çağrı merkezimiz olan UZL Filo 7/24 Tam Destek Hattı'mıza, 0 (850) 304 0895 numarasından ulaşabilirsiniz. Türkiye'nin her yerinden, aracınız hakkında hizmet ve talepleriniz ve tüm sorularınıza yanıt almak için Tam Destek Hattı'mızı arayabilir; çekme, kurtarma, seyahate devam ve gerektiğinde konaklama gibi geniş kapsamlı bir hizmet yelpazesinden yararlanabilirsiniz.
UZL Filo'dan hangi marka ve model araç kiralayabilirim?
Distribütörlerden tedarik edebildiğimiz sürece, marka ve model kısıtlaması olmaksızın uzun dönem araç kiralaması gerçekleştirebilirsiniz. İhtiyacınıza yönelik aracı bulamamanız halinde, talep formunu doldurarak sitemizde mevcut olmayan araçları talep edebilirsiniz.
Mini hasar beyan sistemi nasıl işlemektedir?
Firmanız ile imzalanan sözleşme genel şartlarında mini hasar anlaşması mevcut ise, ek protokolünüzde belirtilen tutarda limiti aşmayan küçük çaptaki hasarları parça başı sınırsız şekilde beyan ederek onarılmasını sağlayabilirsiniz.
Aracın mevsimsel lastik değişimleri ne zaman yapılmalıdır?
Aracınızın kış lastiklerinin Eylül ayında takılmasını, Nisan ayında ise çıkartılmasını tavsiye etmekteyiz. Eğer ticari ruhsatlı bir araç kiraladıysanız, 1 Aralık ve 1 Nisan tarihleri arasında kış lastiği kullanmanızın zorunlu olduğunu hatırlatırız.
UZL Filo, Türkiye genelinde 300'ü aşkın anlaşmalı lastik servisi ile sizlere lastik tedarik, değişim ve saklama hizmetleri sunarak hayatınızı kolaylaştırmaktadır. UZL Filo, üretici markaların belirlediği teknik özelliklere uygun olan ve sektörün önde gelen markalarının lastiklerini tercih etmektedir.
Aracınızın mevsimsel lastik değişimi hakkında sorularınız ve detaylı bilgi için, UZL Filo 7/24 Tam Destek Hattı'mız ile iletişime geçebilirsiniz.
Kiralık aracım ile yurt dışına çıkabilir miyim?
Evet. Gerekli kaskoyu yaptırmanız halinde aracınız ile yurtdışına çıkabilirsiniz.
Aracıma taşıt takip veya otobil gibi ekstra hizmet gereçleri taktırabilir miyim?
Evet. Bahsi geçen gereçler aracınızı garanti kapsamından çıkarmadığı sürece, dilediğiniz gibi ekstra hizmet gereç eklemeleri yapabilirsiniz.
Aracımın muayene zamanı geldiğinde ne yapmalıyım?
Aracınızın muayene zamanı yaklaştığında, UZL Filo 7/24 Tam Destek Hattı'mızı (0 (850) 304 0895) arayarak izlemeniz gereken adımlar hakkında bilgi alabilirsiniz. Tam Destek Hattı'mızın yapacağı yönlendirmelere uymanız gerekmektedir.
İşlerimi kolaylaştıracak bir dijital platformunuz var mıdır?
Elbette, UZL Filo mobil uygulamamıza hem Google Play'den hem de Apple Store'dan erişebilirsiniz. Uygulamamızı indirdikten sonra, birçok işleminizi hızlı bir şekilde halledebilirsiniz. UZL Filo'nun eğitimli ve profesyonel ekibinden destek almak isterseniz, UZL Filo Tam Destek Hattı'mıza, 7 gün 24 saat, 0 (850) 304 0895 numarasından ulaşabilirsiniz.
Kiraladığım aracı sözleşme bitiminde satın almam mümkün müdür?
Konu ile ilgili detaylı bilgi, yönlendirme ve tüm sorularınız için Tam Destek Hattı'mıza (0 (850) 304 0895) başvurabilirsiniz.
Kiraladığım şirket aracı üzerine logo uygulamasını nasıl yaptırabilirim?
Komple araç giydirme, araç üzeri logo uygulaması, bölgesel araç giydirme gibi farklı yöntemlerdeki uygulamaları, uzun dönemli kiraladığınız aracın zarar görmemesi ve uygulamanın sağlıklı olması için çalışmanın profesyonel kuruluşlar tarafından gerçekleştirilmesi ve gerekli operasyonel süreçlerin etkin takibi büyük önem taşımaktadır.
Ruhsatınız tarafınıza teslim edildikten sonra, logo yetki yazısı için UZL Filo 7/24 Tam Destek Hattı'na (0 (850) 304 0895) başvurmanız gerekmektedir. UZL Filo Tam Destek Hattı'mız, sizden plaka, ad, soyad, tckn ve e-posta adresiniz gibi bazı bilgileri talep etmektedir. Bunları sağlamanız durumunda yetki belgeniz hazırlanıp size e-posta olarak gönderilecektir.
Tüvtürk'te logo tespit işlemi yapıldıktan sonra aldığınız raporu ve ruhsatı, kargo ile müşavirliğe göndermeniz gerekmektedir. Trafik müşaviri, logo ibaresini ruhsata işlettikten sonra tarafınıza yeni ruhsatınız gönderilerek süreç tamamlanmaktadır.
Kiralama süremin dolmasına yakın, aracımı teslim etmeden dikkat etmem gereken konular nelerdir?
Aracınızın iadesi, TOKKDER (Tüm Oto Kiralama Kuruluşları Derneği) onaylı "Eskime Aşınma Kılavuzu"na uygun şekilde gerçekleştirilmektedir.
Aracınızın iadesi için [email protected] adresine bildirim yapmanızın ardından, bildiriminiz doğrultusunda size aracınızı teslim edeceğiniz Otokoç teslim noktası ve adresi ile yetkili kişi listesi hakkında bilgilendirme yapılmaktadır.